Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon Principy motivace v call centru

Motivace není jen o tom, motivovat lidi. Jde spíše o vytváření prostředí, ve kterém bude motivace již přítomna, a zaměstnanci se budou moci rozvíjet. Článek shrnuje…

Základní pilíře zákaznického servisu

Článek v rámci předplatného icon Základní pilíře zákaznického servisu

V čem spočívá dobrý zákaznický servis? Firmy se nejčastěji dopouštějí chyb,…

Pět omylů zákaznických služeb

icon Pět omylů zákaznických služeb

Jaké jsou nejčastější omyly v zákaznických službách? Článek shrnuje pět…

Važte si stížností

Článek v rámci předplatného icon Važte si stížností

Každá organizace někdy zaznamená stížnosti zákazníků. Důležité je v takovou…

Deset přikázání zákaznického servisu

icon Deset přikázání zákaznického servisu

Zákazníci patří k nejdůležitějším firemním aktivům. Jak jim ale správně…

Nebojte se telefonovat

Článek v rámci předplatného icon Nebojte se telefonovat

Mnoha jinak zkušeným obchodníkům dělá problémy první telefonický kontakt s…

Zdraví a spokojení operátoři lépe poslouží zákazníkům

Článek v rámci předplatného icon Zdraví a spokojení operátoři lépe poslouží zákazníkům

I když je měření návratnosti do těchto aktivit složitější, stále více se…

Jak školit nové operátory

Článek v rámci předplatného icon Jak školit nové operátory

Školení nových operátorů zákaznických středisek je zásadní nejen pro…

Jak na dobré zákaznické zkušenosti

icon Jak na dobré zákaznické zkušenosti

Říká se, že nespokojený zákazník informuje o svých zkušenostech deset…

Respekt a uznání podpoří zákaznické středisko

Článek v rámci předplatného icon Respekt a uznání podpoří zákaznické středisko

Výkonnost zákaznického střediska závisí do velké míry na lidském faktoru.…

Zvažte pohlaví při péči o zákazníky

icon Zvažte pohlaví při péči o zákazníky

Obchodníci by neměli přehlížet skutečnost, že jsou to ženy, které…

Jak správně motivovat zaměstnance call centra

Článek v rámci předplatného icon Jak správně motivovat zaměstnance call centra

Operátory zákaznických středisek motivuje respekt, uznání a férové finanční…

10 tipů pro řízení nových operátorů

icon 10 tipů pro řízení nových operátorů

Noví operátoři zákaznických středisek procházejí vstupním školením. I poté…

Výpis 534546 z celkem 590