Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon Neizolujte zákaznický servis

Zákaznická střediska potřebují podporu zbytku organizace, aby mohla budovat a udržovat smysluplné a pevné vztahy se zákazníky. Nejlépe dokáží pracovat jako…

Content inteligence v zákaznických službách

icon Content inteligence v zákaznických službách

Postupy content inteligence jsou jedním z nových trendů ve zvyšování…

Zlepšete přijímání operátorů svého zákaznického střediska

Článek v rámci předplatného icon Zlepšete přijímání operátorů svého zákaznického střediska

60 až 70 procent výdajů zákaznických středisek se přímo týká jejich…

Desatero řízení operátorů zákaznického střediska

Článek v rámci předplatného icon Desatero řízení operátorů zákaznického střediska

Všichni víme, že firmy jsou pouze tak dobré jako jejich zaměstnanci. Platí…

Základy komunikace pro zákaznická střediska

icon Základy komunikace pro zákaznická střediska

Efektivní komunikace je základním předpokladem úspěšného fungování…

Aby péče o zákazníka byla zisková

Článek v rámci předplatného icon Aby péče o zákazníka byla zisková

Proměna zákaznického střediska z nákladového centra na ziskové vyžaduje…

Chmurná realita on-line zákaznických služeb

Článek v rámci předplatného icon Chmurná realita on-line zákaznických služeb

Studie doktora Jona Antona z americké Purdue University, která proběhla…

Vnímání je realita

Článek v rámci předplatného icon Vnímání je realita

Další klient vám odešel ke konkurenci, aniž by se to projevilo ve výzkumech…

Hlasová odezva a šílený zákazník

icon Hlasová odezva a šílený zákazník

Mnoho firem si stále neuvědomuje, že jejich samoobslužné systémy v rámci…

Zákaznické středisko, které funguje

Článek v rámci předplatného icon Zákaznické středisko, které funguje

Zákaznická střediska provozují nejčastěji společnosti z oblasti finančních…

Call centra a optimalizace pracovních sil

icon Call centra a optimalizace pracovních sil

Se vrůstajícím počtem zákaznických středisek vzrůstá i potřeba toho, aby…

Zákon zachování zákazníka

icon Zákon zachování zákazníka

Jak rychle může něco vystydnout? Newtonův zákon ochlazování nám říká, že…

Čtyři kroky k prvnímu telefonátu

Článek v rámci předplatného icon Čtyři kroky k prvnímu telefonátu

Jednou z nejobávanějších, ale také nejefektivnějších cest k obchodním…

Výpis 560572 z celkem 590