Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon Sedm frází, které vám pomohou dotáhnout obchodní schůzku ke zdárnému konci

Chcete uzavírat více obchodů a dosahovat tak svých obchodních cílů? Poradíme vám sedm jednoduchých, ale efektivních frází, které vám s přesvědčováním klientů a…

Článek v rámci předplatného icon Naučte se vyjednávat jako profesionál pomocí těchto tipů

Obchodní vyjednávání se v mnohém neliší od jakéhokoliv jiného typu…

Článek v rámci předplatného icon Čtyři vlastnosti obchodní nabídky, kterou klient neodmítne

I když je každá oblast podnikání unikátní a technologie i očekávání klientů…

Článek v rámci předplatného icon Hraní na city jako nutnost: Emoce, které u klienta rozhodují o nákupu produktu

Mnozí si myslíme, že se rozhodujeme hlavně racionálně. A to především v&…

Článek v rámci předplatného icon Naučte se lépe mluvit a uzavírat tak více obchodů

To, jakým způsobem mluvíte, mívá v různých životních situacích větší dopad…

Článek v rámci předplatného icon „Na toto nemáme rozpočet“: Jak na tuto odpověď při B2B obchodování reagovat

Světová ekonomika se neustále mění a firmy často argumentují „složitou…

Článek v rámci předplatného icon Když je klient nervózní na schůzce: Co v takovém případě má prodejce dělat?

Když se bavíme o obchodní schůzce, většinou si představujeme, že to je…

Článek v rámci předplatného icon 5 tipů, jak úspěšně vyjednávat s klienty i obchodními partnery

Každá schůzka, i ta obchodní, je o vyjednávání. Každá ze stran se snaží…

Článek v rámci předplatného icon Jak zvýšit svou úspěšnost v prodeji? Nedávejte klientovi na výběr z příliš mnoha možností

Příliš mnoho prodejců nabízí příliš mnoho řešení. Od standardní nabídky a…

Článek v rámci předplatného icon Pravidlo 80/20: Jak vám může pomoci uzavírat více obchodů

I zkušení prodejci někdy dělají začátečnickou chybu během obchodní schůzky…

Článek v rámci předplatného icon Jak poznáte, zda se vyplatí klientovi věnovat čas? Použijte metodu „BANT“

Jedním z hlavních úkolů prodejce během první schůzky nebo prvního…

Článek v rámci předplatného icon Čtyři nejčastější chyby během obchodní schůzky, kvůli kterým obchod s klientem neuzavřete

Obchodní schůzky mají většinou jeden hlavní cíl, a sice dokončit prodejní…

Článek v rámci předplatného icon V prodeji nejde o vás: Uzavírejte víc obchodů tím, že se zaměříte na potřeby klienta

Jedním z častých neduhů prodejců napříč všemi obory je, že mluví víc o…

Výpis 113 z celkem 454