Chcete uzavírat více obchodů a dosahovat tak svých obchodních cílů? Poradíme vám sedm jednoduchých, ale efektivních frází, které vám s přesvědčováním klientů a…
Obchodní vyjednávání se v mnohém neliší od jakéhokoliv jiného typu…
I když je každá oblast podnikání unikátní a technologie i očekávání klientů…
Mnozí si myslíme, že se rozhodujeme hlavně racionálně. A to především v&…
To, jakým způsobem mluvíte, mívá v různých životních situacích větší dopad…
Světová ekonomika se neustále mění a firmy často argumentují „složitou…
Když se bavíme o obchodní schůzce, většinou si představujeme, že to je…
Každá schůzka, i ta obchodní, je o vyjednávání. Každá ze stran se snaží…
Příliš mnoho prodejců nabízí příliš mnoho řešení. Od standardní nabídky a…
I zkušení prodejci někdy dělají začátečnickou chybu během obchodní schůzky…
Jedním z hlavních úkolů prodejce během první schůzky nebo prvního…
Obchodní schůzky mají většinou jeden hlavní cíl, a sice dokončit prodejní…
Jedním z častých neduhů prodejců napříč všemi obory je, že mluví víc o…