V současném konkurenčním prostředí nabývají marketingové a PR aktivity firem stále na větší důležitosti. Mnoho firem si již uvědomilo důležitost pořádání seminářů s…
Stále více firem umisťuje svou nabídku na webové stránky, případně si…
Mnoho vedoucích pracovníků se na svou pozici dostalo z nižších míst. Často…
Společné podniky manželských párů nejsou dnes v obchodním světě výjimkou.…
V současné době mnohé podniky bojují s kritickým nedostatkem důvěry. Tento…
Současný přístup ke správě znalostí již nespočívá ve snaze propojit lidi a…
Vedoucí oddělení technologií postupně ve firmách získávají na důležitosti,…
Manažeři, kteří chtějí motivovat zaměstnance, se většinou zajímají o…
Třistašedesátistupňová zpětná vazba je hojně využívaná moderní metoda…
Manažerům se v závislosti na jejich konkrétních přístupech přezdívá různě.…
Změna je přirozený proces, který doprovází naše osobní i profesionální…
Manažer, který se zabývá správou znalostí, se často potýká s problémem…