Manažer - zprávy z managementu

Testování nového manažera

Na otestování nového manažera je nejlepší nechat ho jednat s klíčovým zaměstnancem a zjistit, jak si spolu budou rozumět. Pokud jste se do takové situace jako…

Článek v rámci předplatného Sedm rad pro efektivní prezentaci

Mluvený projev na veřejnosti je pro mnoho lidí obávaným zážitkem. Strach z…

Co všechno byste měli vědět o neefektivních poradách

Co všechno byste měli vědět o neefektivních poradách

Seděli jste někdy na poradě jen proto, abyste pochopili, že skutečné…

Chování nadřízených ovlivňují zaměstnanci

Chování nadřízených ovlivňují zaměstnanci

Autor se roky zabývá tématem špatného chování lidí s autoritou. V poslední…

Opravdu nepotřebujete marketing?

Článek v rámci předplatného Opravdu nepotřebujete marketing?

Marketing by měl být celoročním procesem bez ohledu na momentální ziskovost…

Manažer bez autority není řádný manažer

Manažer bez autority není řádný manažer

Každý manažer by měl mít alespoň takovou autoritu, která by zvládla…

Typy manažerských vedoucích stylů

Typy manažerských vedoucích stylů

Existuje několik vedoucích  manažerských stylů, které jsou klíčem k …

Restaurace s boulderovou stěnou ušije program na míru

Restaurace s boulderovou stěnou ušije program na míru

Přemýšlíte o netradičním místě, kde…

Jiří Švaříček a jeho cesta na ředitelský post

Jiří Švaříček a jeho cesta na ředitelský post

Jiří Švaříček je ředitelem Spa hotelu Imperial v Karlových Varech tři roky.…

Neříkejte, že je třeba zlepšit komunikaci

Neříkejte, že je třeba zlepšit komunikaci

Řada organizací si neustále říká, že musí vylepšit svou komunikaci. To je…

Tři kroky k efektivní interpersonální komunikaci

Tři kroky k efektivní interpersonální komunikaci

Při mluveném projevu by každý měl mít na paměti, že vystupuje pro ty, kteří…

Nepodceňujte průzkum trhu, když chcete přijít s novým produktem

Nepodceňujte průzkum trhu, když chcete přijít s novým produktem

Průzkum trhu je jedním z nejdůležitějších kroků při vývoji produktu. Jeho…

Inovaci by měl řídit zákazník

Článek v rámci předplatného Inovaci by měl řídit zákazník

Včely jsou velmi společenská stvoření. Pokud jedna z nich narazí na slibnou…

Výpis 82048216 z celkem 12452