Manažer bez autority není řádný manažer

Každý manažer by měl mít alespoň takovou autoritu, která by zvládla nepřiměřené chování zaměstnanců a která by měla sílu prosadit změny, nebo se zbavit zaměstnanců, kteří odmítají vyhovět požadavkům. Pokud si jako manažer neumíte autoritu získat, promluvte si o tom se šéfem. Když se ale jedná o dlouhodobý problém, měli byste začít uvažovat o návratu ke své původní práci.

 

 

Manažer mnohdy musí řešit i neshody mezi členy týmu nebo jejich pracovní poklesky. Zkuste si vzít na pomoc ještě jednoho manažera, zjistíte tak, na které straně je chyba. Vytvořte spolu plán a pokuste se nějak zaměstnance zvládnout. Když budete mít v týmu lidi, které opravdu nezvládáte, zkuste se domluvit na přesunu do jiného týmu.

 

 

 -pk-

Zdroj: Joan Lloyd & Associates - stránky americké koučky Joan Lloydové
Zobrazit přehled článků ze zdroje Joan Lloyd & Associates