Neříkejte, že je třeba zlepšit komunikaci

Vytisknout

Řada organizací si neustále říká, že musí vylepšit svou komunikaci. To je ale příliš široká a vágní formulace. Řešení je třeba hledat vždy ve specifické formě. Jakou komunikační metodu chcete používat? Jak často a z jakého důvodu? Jaká pravidla a parametry chcete zavést?Článek popisuje několik specifických komunikačních nástrojů, jejich výhody a nevýhody.- E-mail. Jeho výhodou je bezesporu rychlost a nenákladnost. Umožňuje také archivaci zpráv a spojení na dlouhé vzdálenosti. Nevýhodou jsou…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace