Vyjednávání může být záležitostí obchodu se zákazníky, ale i běžné komunikace se zaměstnanci. Neexistuje přesný návod, jak se stát úspěšným vyjednavačem, základem…
Změny se dějí neustále. Jak tedy co nejefektivněji řídit změny ve firmách?…
Vnitřní nebo vnější vůdce? Vůdcovský styl lze rozdělit na tzv. vnitřní a vnější. Manažeři mají většinu…
Chcete-li se dozvědět, jak dobře řídíte svou firmu, udělejte si ke konci…
Jak na nerozhodné zákazníky Nerozhodní, nečinní zákazníci mohou být frustrující, zejména pokud mají…
Vůdcovství závisí na schopnosti přesvědčit. Musíte dát lidem důvod, aby…
Základem úspěšné prezentace je příprava Přednesení silné obchodní či marketingové prezentace je umění. Článek…
Proč obchody selhávají? Požádejte své obchodníky, aby prošli obchody, které v uplynulém roce…
Byznys plán by neměl nudit ani mást Byznys plán je klíčovým krokem k úspěšnému nastartování společnosti nebo…
45 % manažerů ze střední a východní Evropy považuje volbu oboru své práce…
Server CareerBuiler vyzval své čtenáře, aby se podělili o názory na to, kdo…
Běžný uživatel počítače se přihlašuje minimálně do desítky systémů. Hesla…
Recese přinesla větší přizpůsobivost zaměstnanců Zaměstnanci jsou dnes přizpůsobivější než v minulých letech. Shodlo se na…