Manažer - zprávy z managementu

Článek v rámci předplatného Dobrý prodej chce dobré otázky

Při obchodních jednáních se často stává, že se obchodníci tak soustředí na prodej, že zapomínají na základní pravidla. Základem každé prezentace jsou správné otázky.…

Ředitelé: Nejhorší recesi máme za sebou

Ředitelé: Nejhorší recesi máme za sebou

Ředitelé firem z celého světa věří, že nejhorší recese již pominula a v…

Nenechávejte organizaci bez inspirace

Nenechávejte organizaci bez inspirace

Jednou ze základních chyb vůdců při mobilizaci týmů je nedostatek času…

Jak obnovit důvěru při jednání se zákazníkem

Článek v rámci předplatného Jak obnovit důvěru při jednání se zákazníkem

Důvěra představuje základní kámen vyjednávání. Jak se tedy zachovat při…

Co čeká ředitele firem v další dekádě?

Článek v rámci předplatného Co čeká ředitele firem v další dekádě?

Druhá dekáda nového století bude pro vedoucí představitele organizací…

Chraňte svá data

Chraňte svá data

V praxi se ukazuje, že některým bývalým zaměstnancům zůstávají i po odchodu…

Krize identity: Tým, nebo pracovní skupina?

Krize identity: Tým, nebo pracovní skupina?

Na pracovištích se často setkáváme s lidmi, kteří jsou nám představeni jako…

Jak řídit mlčení

Jak řídit mlčení

Mlčení představuje jednu z nejhorších podob zpětné vazby. Efektivní zpětná…

Umíte kriticky uvažovat?

Umíte kriticky uvažovat?

Kritické myšlení je předpokladem úspěchu v moderním byznysu. Patří k …

Obchodníci potřebují pozitivní přístup

Článek v rámci předplatného Obchodníci potřebují pozitivní přístup

Odborníci se shodují na tom, že úspěch obchodníků při prodeji tvoří z …

Zapomeňte na minulý rok

Zapomeňte na minulý rok

Nový rok se rychle rozjíždí a firmy by měly vědět, jak se udržet před…

Když lídr chybuje

Když lídr chybuje

Každý lídr se dopouští chyb v úsudku, které jeho lidi připravují o drahé…

Prezentace na poslední chvíli

Prezentace na poslední chvíli

Právě jste se dozvěděli, že máte dva dny na přípravu prezentace pro skupinu…

Výpis 63066318 z celkem 12521