Dobrý prodej chce dobré otázky Při obchodních jednáních se často stává, že se obchodníci tak soustředí na prodej, že zapomínají na základní pravidla. Základem každé prezentace jsou správné otázky.…
Ředitelé firem z celého světa věří, že nejhorší recese již pominula a v…
Jednou ze základních chyb vůdců při mobilizaci týmů je nedostatek času…
Jak obnovit důvěru při jednání se zákazníkem Důvěra představuje základní kámen vyjednávání. Jak se tedy zachovat při…
Co čeká ředitele firem v další dekádě? Druhá dekáda nového století bude pro vedoucí představitele organizací…
V praxi se ukazuje, že některým bývalým zaměstnancům zůstávají i po odchodu…
Na pracovištích se často setkáváme s lidmi, kteří jsou nám představeni jako…
Mlčení představuje jednu z nejhorších podob zpětné vazby. Efektivní zpětná…
Kritické myšlení je předpokladem úspěchu v moderním byznysu. Patří k …
Obchodníci potřebují pozitivní přístup Odborníci se shodují na tom, že úspěch obchodníků při prodeji tvoří z …
Nový rok se rychle rozjíždí a firmy by měly vědět, jak se udržet před…
Každý lídr se dopouští chyb v úsudku, které jeho lidi připravují o drahé…
Právě jste se dozvěděli, že máte dva dny na přípravu prezentace pro skupinu…