Zapomeňte na minulý rok

Vytisknout

Nový rok se rychle rozjíždí a firmy by měly vědět, jak se udržet před konkurencí. Článek přináší několik tipů do nového roku 2010.

- Zapomeňte na minulý rok. Rok 2009 nebyl pro většinu firem dobrý. Přestaňte se tím zabývat a věnujte se raději tomu, jak udělat z roku 2010 váš doposud nejúspěšnější rok.

- Odpusťte si minulé chyby. Loni jste pravděpodobně udělali mnoho chyb. Připusťte si to, poučte se a jděte dál.

- Vytvářejte strategii zaměřenou na lidi. Řada firem stále opomíjí strategii řízení lidských zdrojů.

- Ponořte se do světa sociálních médií. Pokud jste tak ještě neučinili, využijte tohoto nového kanálu k lepšímu spojení se současnými i potenciálními zákazníky.

- Sestavte si celkový plán pro letošní rok. Roční plán vám pomůže sledovat, o co usilujete a vytyčit si měřitelné cíle.

- Soustřeďte se na den po dni. I když je důležité mít plán na celý rok, řešte jednotlivé věci den po dni. Každý den je nový a tak byste k němu vždy měli přistupovat.

- Dávejte tolik, kolik můžete. Dávat je nejlepší cesta k tomu, abyste něco získali. Hledejte proto způsoby, jak něco dát svým zákazníkům, zaměstnancům i místní komunitě.

- Přidávejte co největší hodnotu. Přidávání hodnoty spočívá v tom, ukázat zákazníkům výhody, které získají s vašimi výrobky či službami.

- Zůstávejte pozitivní. Ekonomická situace stále není nejlepší. Nesoustřeďte se však na negativní věci.

-kk-

Zdroj: HR Tools - americký portál pro manažery lidských zdrojů
Zobrazit přehled článků ze zdroje HR Tools
Štítky: Obchod a marketing
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace