Jak obnovit důvěru při jednání se zákazníkem

Vytisknout

Důvěra představuje základní kámen vyjednávání. Jak se tedy zachovat při jednání se zákazníkem, který má pocit, že jeho důvěra byla porušena? - Nechte ho vyjádřit. Zákazník chce být slyšet. To, že mu umožníte vypustit páru, ještě neznamená, že s ním musíte souhlasit. Především jde o to, ukázat, že nasloucháte. - Omluvte se, pokud jste udělali chybu nebo něco, čeho litujete. Ujistěte se, že zákazník vaši omluvu uslyší. - Neberte si to osobně. Učte se trpělivosti a společnému hledání řešení.…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace