Manažer - zprávy z managementu

Produktový manažer a product owner (1/2): Víte, jaký je mezi nimi rozdíl?

Chcete-li mít úspěšné produkty, potřebujete ve firmě obě tyto role. Existují mezi nimi však určité rozdíly.

Tipy, jak propagovat váš magnet na nové zákazníky

Chcete-li získávat nové zákazníky online, potřebujete pořádný magnet.…

Tipy, jak během prezentace zůstat soustředění (2/2)

V předchozím článku jsme se dozvěděli, že když prezentujeme, měli bychom…

Tipy, jak během prezentace zůstat soustředění (1/2)

Při prezentování a mluvení na veřejnosti je snadné nechat se rozhodit…

Zlepšete zákaznický servis – usnadněte to svým zákazníkům

Poskytování zákaznického servisu tak, aby byl bez průtahů a nepohodlí, je…

Evoluce B2B: Jak díky digitalizaci zůstat relevantní (2/2)

Jak jsme viděli v předchozím článku, spotřebitelé jsou dnes lépe…

Na co myslíte?

Často se zaměřujeme na to, co se nám nelíbí, s čím nejsme spokojeni.…

Evoluce B2B: Jak díky digitalizaci zůstat relevantní (1/2)

Možná je načase přehodnotit, co na trhu B2B vaše firma nabízí. Koneckonců…

Využijte sílu vděčnosti, abyste byli úspěšnější

Vyjádřete vděčnost častěji. Dobrá, ale jak se to vlastně dělá? Jak…

Online recenze.

Firmy nevyužívají potenciál online recenzí svých výrobků a služeb

Většina lidí dnes objednává online. Ať už se jedná o potraviny,…

Vyjednávání – kdo začne s  cenou prohrává? (2. díl)

V minulém článku jsme se věnovali přípravě před vyjednáváním. V dnešním …

Investor – anděl: Jak poznáte toho správného?

Když mladí podnikatelé chtějí založit nový startup, často si jdou o peníze…

Výpis 15871599 z celkem 12367