Elektroenergetika

Článek v rámci předplatného Řízení zákaznické hodnoty

Zákazníci většinou začínají vyjednávání zdůrazňováním ceny a vlastností produktů. To jsou důležité věci. Rozhodnutí o koupi však ovlivňují také faktory, jako je spolehlivost, sestavení služeb, přesnost dodací doby nebo názory uživatelů a expertů. Souhrnně tyto faktory tvoří 70 až 80 procent každého…

On-line taktiky pro off-line maníky

On-line taktiky pro off-line maníky

Řada malých firem se stále domnívá, že nemůže při propagaci svých služeb…

Aby budování značky navrátilo kačky

Aby budování značky navrátilo kačky

Velké rozpočty na budování značek vedou firmy často k přesunutí zájmu od…

Webový marketing musí být především užitečný

Webový marketing musí být především užitečný

E-marketing spočívá v podstatě nad okázalostí, logice nad emocemi a textu…

Každá rada zdarma

Článek v rámci předplatného Každá rada zdarma

V prostorách Hospodářské komory hlavního města Prahy je od listopadu…

Kdyby nebyly chyby

Kdyby nebyly chyby

V obchodních kruzích se stále vede debata o tom, zda se někdo úspěšným…

PR taktiky

Článek v rámci předplatného PR taktiky

Existuje mnoho nenákladných nebo bezplatných způsobů, jak prodávat a…

Výpis 16521664 z celkem 1898