Elektroenergetika

On-line taktiky pro off-line maníky

Řada malých firem se stále domnívá, že nemůže při propagaci svých služeb využít Internet jako efektivní marketingový nástroj. Tím ale podstatně omezuje svůj potenciál. Internet může fungovat jako marketingový kanál vedle dosavadních prvků firemního marketingového mixu. Spolu s e-mailem může být…

Aby budování značky navrátilo kačky

Aby budování značky navrátilo kačky

Velké rozpočty na budování značek vedou firmy často k přesunutí zájmu od…

Webový marketing musí být především užitečný

Webový marketing musí být především užitečný

E-marketing spočívá v podstatě nad okázalostí, logice nad emocemi a textu…

Každá rada zdarma

Článek v rámci předplatného Každá rada zdarma

V prostorách Hospodářské komory hlavního města Prahy je od listopadu…

Kdyby nebyly chyby

Kdyby nebyly chyby

V obchodních kruzích se stále vede debata o tom, zda se někdo úspěšným…

PR taktiky

Článek v rámci předplatného PR taktiky

Existuje mnoho nenákladných nebo bezplatných způsobů, jak prodávat a…

Co znamenají hvězdičky u hotelů?

Sdružení podnikatelů v pohostinství a cestovním ruchu HO.RE.KA ČR a Národní…

Výpis 16521664 z celkem 1897