Kde ztrácejí obchodníci drahocenný čas? Obchodníci by měli pečlivě řídit svůj čas, aby jej mohli využívat co nejefektivněji. Pestrá škála činností, jimiž se zabývají, však s sebou nese řadu neefektivních návyků. Článek popisuje čtyři nejčastější problémy okrádající obchodníky o čas.- Přitažlivost urgentních nebo triviálních úkolů.…
Prezentace po prezentaci Pokud po skončení prezentace vyzvete publikum, aby vám kladlo své otázky,…
Než zveřejníte inzerát Pokud chcete zvýšit úspěšnost vašeho inzerátu, zkuste si před jeho…
Nečekejte, že vám úspěch spadne do klína Někteří lidé si myslí, že úspěch je věcí náhody. V jistém smyslu mají…
Má vaše tisková zpráva vůbec šanci? Posíláte tiskové zprávy do médií, pořádáte kvůli tomu tiskové konference a…
Zákazníci chtějí pořád víc Zákazníci dnes od firem očekávají více než v posledních letech. K tomuto…
Délka pracovní doby dělá Unii vrásky Podle ekonomů je omezování délky pracovní doby i přesčasů spíše škodlivé a…
Prosím, napište o nás
Konec je teprve začátek
Jak se vystavit na výstavě
Čtyři dimenze úspěšného produktu