Tři důvody, proč mít e-newsletter i blog

S ostražitými protispamovými filtry není doručení elektronického newsletteru tak snadné jak bývalo. A když se dostane do schránky odběratele, stále soutěží o jeho pozornost s desítkami i stovkami jiných nových zpráv.
1. Blog není e-mail – blog je stránka na vašem webu, která může být aktualizována několikrát týdně. Když bude uživatel přihlášen, dostane upozornění vždy, když se v blogu objeví nová informace nebo článek. Jedinec se může přihlásit na blog využitím stažitelného softwaru zvaného newsreader (např. NewsGator).
2. Blog je okamžitý publikační prostředek – nepotřebujete žádné zvláštní technické nebo programovací dovednosti. Navíc blog nemusí být „cool“.
3. Blog dělá vaše stránky přátelské pro internetové vyhledavače – vyhledávače milují blogy a mohou vám ukazovat jednotlivé návštěvy. Uvažujte o nastavení blogu jako webové stránky s vlastním názvem.

Newslettery a e-ziny jsou stále pro marketing možností a můžete blogy využít k rozšíření dosahu vašeho newsletteru. Vydávejte a rozesílejte ho dál a nezapomeňte v každém uvést link na váš blog.

-ba-
Zdroj: Marketing Profs - americký server z oblasti reklamy a marketingu
Zobrazit přehled článků ze zdroje Marketing Profs