Elektroenergetika

Článek v rámci předplatného Chystáme průzkum zákaznické spokojenosti

Každá firma si uvědomuje, jak důležitá je pro ni spokojenost zákazníků. Zda jsou zákazníci opravdu spokojení přitom nezjistí, pokud se jich nezeptá. Při organizaci průzkumu zákaznické spokojenosti je důležité vědět, na co se zákazníků ptát, kdy, kde a jak často. Nejdůležitější je však umět naložit…

Článek v rámci předplatného Uvedení nového produktu na trh v sedmi krocích

Chcete uvést na trh nový produkt nebo službu, připravili jste se a…

Pět hlavních pravidel pro tvorbu loga

Umíte si představit, jak důležité je firemní logo? Objevuje se všude, od…

Zákazník Ideál

Článek v rámci předplatného Zákazník Ideál

Každý podnikatel by měl být intenzivně zaměřen na své potenciální…

Marketér obchodníkovi vlkem

Marketér obchodníkovi vlkem

Marketing téměř pravidelně bojuje s jinými firemními odděleními, například…

Devět kroků ke slávě

Článek v rámci předplatného Devět kroků ke slávě

Chcete, aby si vás všimli? Pozvedněte váš marketing na další stupeň pomocí…

Ulovte si svého klienta

Ulovte si svého klienta

Kancelář finančního projektanta Bradleyho Teetse je vyzdobena velkými…

Výpis 16261638 z celkem 1898