Chystáme průzkum zákaznické spokojenosti Každá firma si uvědomuje, jak důležitá je pro ni spokojenost zákazníků. Zda jsou zákazníci opravdu spokojení přitom nezjistí, pokud se jich nezeptá. Při organizaci průzkumu zákaznické spokojenosti je důležité vědět, na co se zákazníků ptát, kdy, kde a jak často. Nejdůležitější je však umět naložit…
Uvedení nového produktu na trh v sedmi krocích Chcete uvést na trh nový produkt nebo službu, připravili jste se a…
Umíte si představit, jak důležité je firemní logo? Objevuje se všude, od…
Marketing téměř pravidelně bojuje s jinými firemními odděleními, například…
Devět kroků ke slávě Chcete, aby si vás všimli? Pozvedněte váš marketing na další stupeň pomocí…
Kancelář finančního projektanta Bradleyho Teetse je vyzdobena velkými…
Aby prezentace nenudila
Není obchodník jako obchodník