Elektroenergetika

Článek v rámci předplatného Troufnete si na blog?

O blogu se hodně mluví, podniky, autoři a odborníci shledávají, že blogy mohou být cenným nástrojem marketingu a public relations. Ale blogy nejsou pro každého. Než se rozhodnete zapojit do tohoto oboru, zvažte jeho pro a proti. Největší výhodou blogu je to, že blog je interaktivní a nevyžaduje po…

Kouzelné slovíčko

Kouzelné slovíčko

Jak zní to kouzelné slovo, které nám maminky jako dětem neustále…

Sedm kroků k úspěšné prodejní prezentaci

Sedm kroků k úspěšné prodejní prezentaci

Kvalita prodejních prezentací z velké čísti rozhoduje o tom, zda…

Co ještě nevíte o financování v EU

Co ještě nevíte o financování v EU

Podnikatelský týdeník **Profit** pořádá šest konferencí, které jsou určené…

Vše o životě v EU

Článek v rámci předplatného Vše o životě v EU

Evropská komise zprovoznila nový internetový portál, který poskytuje…

Vše, co potřebujete vědět o marketingu, jste se naučili na střední škole

Vše, co potřebujete vědět o marketingu, jste se naučili na střední škole

Možná jsme se neučili o komplikovanosti měření, delikátnosti kvalitativního…

Rozdávají se dárečky!

Článek v rámci předplatného Rozdávají se dárečky!

Na tvorbě firemní image se podílí i kvalitní public relations firmy.…

Výpis 16781690 z celkem 1898