Elektroenergetika

Článek v rámci předplatného Potvrzeno: Zákazník neví, co chce

Výzkumy zákaznické spokojenosti nehrají v ekonomickém prognózování žádnou roli. K tomuto závěru dospěl profesor ekonomie Dean Croushore z americké University of Richmond. Argumentuje tím, že si lidé mohou v jednu chvíli stěžovat na ekonomiku a v zápětí jít a koupit si auto. Po čtrnáct let působení…

Guy Kawasaki: To nejnutnější, co potřebujete vědět k podnikání

Guy Kawasaki: To nejnutnější, co potřebujete vědět k podnikání

Guy Kawasaki je legendární zakladatel Garage Technology Ventures v Silicon…

Sedmkrát o špatném budování kontaktů

Sedmkrát o špatném budování kontaktů

O budování kontaktů jako obchodní strategii se oficiálně hovoří již více…

Problémy s přesčasy

Problémy s přesčasy

Pro mnoho podniků jsou mzdy zaměstnanců často nejvýznamnějšími variabilními…

Tajemství stručné a zábavné prezentace

Tajemství stručné a zábavné prezentace

Všichni jsme se účastnili stovek prezentací. Proč si některé pamatujeme a…

Devadesátiprocentní ochrana

Devadesátiprocentní ochrana

Když přijde řeč na ochranu intelektuálního majetku (intellectual property…

Tajemství psané inzerce, která lidmi pohne

Článek v rámci předplatného Tajemství psané inzerce, která lidmi pohne

Riziko tištěných inzerátů spočívá v jejich podmíněnosti čtenářovou…

Výpis 16391651 z celkem 1897