Kdyby nebyly chyby

V obchodních kruzích se stále vede debata o tom, zda se někdo úspěšným obchodníkem již narodí, nebo se tomu může naučit. Většina odborníků se kloní první variantě, protože dobří obchodníci neustále rozvíjejí své dovednosti na základě chyb, kterých se dopustí. Schopnosti uzavírat obchody se naučí lépe v praxi a s podporou zkušenějších osob než studiem teorie. Článek uvádí nejčastější chyby:

- Projevování malé sebedůvěry.
- Upravování pravdy.
- Nepřiznání vlastní nevědomosti v případě, že obchodník skutečně nezná odpověď.
- Neprofesionální image.
- Neznalost konkurence.
- Neznalost vlastních produktů nebo služeb.
- Nesplňování prodejních kvót.
- Nepochopení odmítnutí.
- Neefektivní využití času.
- Nesystémový přístup.

-kk-
Zdroj: WebProNews - americký portál pro webové profesionály
Zobrazit přehled článků ze zdroje WebProNews