Když si zákazník myslí svoje

Vytisknout

Výzkumy ukazují, že jen zanedbatelné procento zákazníků si někdy dovolí na něco stěžovat. Většina mlčí a pořídí si jiný výrobek nebo bez varování přejde ke konkurenci. Pro marketingového manažera to kromě evidentní ztráty obchodu znamená především nutnost zamyslet se nad přístupem k loajalitě zákazníků a začít aktivně usilovat o zpětnou vazbu.To, že zákazník nemluví o své nespokojenosti přímo s danou firmou ještě neznamená, že o tom nemluví vůbec. Jestliže spokojený zákazník hovoří o své…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace