IT, obchod a řízení výkonnosti

Vytisknout

Rok 2004 se ve firmách nesl kromě jiného i ve znamení spolupráce informačních technologií s obchodem. Rozvíjelo se řízení výkonnosti a informační technologie se vedle provozu začaly výrazně promítat i do oblasti prodeje, zákaznických středisek, marketingu a lidských zdrojů. Firmy investovaly značné prostředky do systémů CRM nebo ERP a kladou si otázku, zda tyto investice splnily očekávané strategické a provozní cíle. Stále se řeší otázka, jak nejlépe propojit IT s obchodem, aby se…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace