Poradna Management News

Marcela Gavalierová, Achieve Global

Článek v rámci předplatného Servilita - nepřítel obchodníka

Marcela Gavalierová

Obchodník = veličina, bez které se málokterá firma dokáže obejít. Je poměrně dobře zmapované, co obchodník musí, co by…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Jaký bude rok 2014 pro malé a střední firmy v ČR?

Ing. Jiří Jemelka, MBA

Nabízí se odpověď: Takový, jaký si ho uděláme. Nicméně tato odpověď by většinu z vás nejen neuspokojila, ale přímo…

Ing. Zdeněk Mahler, EDUCATIO MAHLER, s.r.o.

Morální inteligence jako přidaná hodnota? Ne, jako nutnost...

Ing. Zdeněk Mahler

Dříve či později. Raději však dříve... Není tomu tak dávno, co se s námi planeta Země zatočila do jedenadvacátého…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Nemáte taková prodejní čísla, jaká byste si přáli?

Ing. Jiří Jemelka, MBA

A je to opět tady. Ne, nemám tím na mysli blížící se Vánoce, rozdávání prezentů klientům, nákup dárku pro své nejbližší…

Irena Rozsypalová, lektorka v oblasti rétoriky a komunikace

Článek v rámci předplatného Správná mluva - dnešní nutnost

Irena Rozsypalová

Příjemný, srozumitelný a kultivovaný mluvený projev nám všem lahodí, ať jej vnímáme vědomě či podvědomě. A přitom tolik…

Richard Páleník

V čom sa môžu poučiť začínajúce spoločnosti od korporácií, ak chcú vyrásť z detských topánok

Richard Páleník

V jednom zo svojich predchádzajúcich článkov som odporúčal korporáciám, aby sa poučili od rodinných firiem, ako je…

Iva Navrátilová, Welton Consulting s.r.o.

Článek v rámci předplatného Budování koučující organizace

Mgr. Iva Welton

Článek nabízí několik poznatků z budování koučující organizace ve velkém výrobním závodě v ČR od podzimu 2009 do…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Ševcovský management aneb skryté poklady šéfa T. Bati

Ing. Jiří Jemelka, MBA

Ralph Waldo Emerson, americký filosof, řekl: Potřebujeme v životě šéfa, který z nás dokáže udělat to, čím chceme být.…

PhDr. Vojtěch Bednář

Člověk není zdroj

PhDr. Vojtěch Bednář

Ať je krize, nebo řádí konjunktura, umění domluvit se se zaměstnanci představuje klíčovou část konkurenceschopnosti…

Richard Páleník

Medzi "dobrým" a "excelentným" je rozdiel triedy

Richard Páleník

Stačí, aby boli veľké spoločnosti voči nám, zákazníkom, korektné, slušné a profesionálne? Alebo sme už takí rozmaznaní,…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Jak rozvíjet byznys, aniž byste riskovali ztráty?

Ing. Jiří Jemelka, MBA

Mnohokrát jsem se v byznyse setkal s tím, že někdo má zaručený nápad, jak zbohatnout, jak rozjet podnik nový či rozšířit…

Richard Páleník

Telekomunikácie - banky - energetika a poučenie z príbehu o Dávidovi a Goliášovi

Richard Páleník

Každý z nás ich potrebuje. Oni to vedia a podľa toho sa k nám aj správajú. Ich biznis je veľký, stabilný a ziskový. Trhy…

Tomáš Bušek, výkonný ředitel Towers Consulting, s.r.o.

Článek v rámci předplatného Akvizice zákazníka podle návodu JAK SBALIT ŽENU - 1. část - Lovení zákazníků

Tomáš Bušek

Dostala se mi do rukou kniha o balení žen. A připadala mi zajímavá. Nevím zda proto, že jsem již 15 let ženatý nebo…

Výpis 287299 z celkem 312