Poradna Management News

Richard Páleník

V čom sa môžu poučiť začínajúce spoločnosti od korporácií, ak chcú vyrásť z detských topánok

Richard Páleník

V jednom zo svojich predchádzajúcich článkov som odporúčal korporáciám, aby sa poučili od rodinných firiem, ako je…

Iva Navrátilová, Welton Consulting s.r.o.

Článek v rámci předplatného Budování koučující organizace

Mgr. Iva Welton

Článek nabízí několik poznatků z budování koučující organizace ve velkém výrobním závodě v ČR od podzimu 2009 do…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Ševcovský management aneb skryté poklady šéfa T. Bati

Ing. Jiří Jemelka, MBA

Ralph Waldo Emerson, americký filosof, řekl: Potřebujeme v životě šéfa, který z nás dokáže udělat to, čím chceme být.…

PhDr. Vojtěch Bednář

Článek v rámci předplatného Člověk není zdroj

PhDr. Vojtěch Bednář

Ať je krize, nebo řádí konjunktura, umění domluvit se se zaměstnanci představuje klíčovou část konkurenceschopnosti…

Richard Páleník

Medzi "dobrým" a "excelentným" je rozdiel triedy

Richard Páleník

Stačí, aby boli veľké spoločnosti voči nám, zákazníkom, korektné, slušné a profesionálne? Alebo sme už takí rozmaznaní,…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Jak rozvíjet byznys, aniž byste riskovali ztráty?

Ing. Jiří Jemelka, MBA

Mnohokrát jsem se v byznyse setkal s tím, že někdo má zaručený nápad, jak zbohatnout, jak rozjet podnik nový či rozšířit…

Richard Páleník

Telekomunikácie - banky - energetika a poučenie z príbehu o Dávidovi a Goliášovi

Richard Páleník

Každý z nás ich potrebuje. Oni to vedia a podľa toho sa k nám aj správajú. Ich biznis je veľký, stabilný a ziskový. Trhy…

Tomáš Bušek, výkonný ředitel Towers Consulting, s.r.o.

Článek v rámci předplatného Akvizice zákazníka podle návodu JAK SBALIT ŽENU - 1. část - Lovení zákazníků

Tomáš Bušek

Dostala se mi do rukou kniha o balení žen. A připadala mi zajímavá. Nevím zda proto, že jsem již 15 let ženatý nebo…

Richard Páleník

Smutný stav zákazníckej orientácie spoločností v rozvinutom svete

Richard Páleník

Firmy, a to aj v rozvinutej časti sveta, čoraz viac prehrávajú svoj boj o priazeň zákazníka. Podľa tohtoročnej štúdie…

RNDr. Jaroslav Jochman

Článek v rámci předplatného Rizika a příležitosti v s.r.o.

Jaroslav Jochman

Od roku 2010 byl v projektu Pružná a efektivní firma 21. století analyzován vývoj podnikání úspěšných spol. s r.o.…

Richard Páleník

Ako si udržať priazeň a lojalitu zákazníka? Veľké spoločnosti sú bezradné (2)

Richard Páleník

Väčšina veľkých firiem stratila schopnosť budovať emocionálny vzťah zákazníka k svojej značke. V prvej časti tejto témy…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Kam se poděli skuteční lídři?

Ing. Jiří Jemelka, MBA

Ryba smrdí od hlavy, praví známé rčení. Pokud něco nefunguje ve firmě (nebo i ve státě), je potřeba začít od horních…

Richard Páleník

Ako si udržať priazeň a lojalitu zákazníka? Veľké spoločnosti sú bezradné

Richard Páleník

Ako získať skutočnú a dlhodobú priazeň zákazníka ? A prečo sa vlastne vytráca ? Akú stratégiu zvoliť, aby sa nielen…

Výpis 261273 z celkem 281
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace