Manažer - zprávy z managementu

Jak by měl vypadat projektový tým pro správu znalostí

Jestliže chce společnost dosáhnout určitého cíle, potřebuje k tomu kromě zájmu investorů různé dovednosti a zkušenosti. Jelikož členové projektového týmu obvykle…

Optický kabel až do domu - v plynovém potrubí

Optický kabel až do domu - v plynovém potrubí

Hlad po rychlém připojení firem i domácností k Internetu je hnacím motorem…

Inteligentní call centrum - automatizace pravidel obchodování

Inteligentní call centrum - automatizace pravidel obchodování

Současný trend zavádění samoobslužných aplikací (zejména v oblasti systémů…

Má Český Telecom koupit celý Eurotel?

Článek v rámci předplatného Má Český Telecom koupit celý Eurotel?

Český telekomunikační trh má před sebou dvě významné události: privatizaci…

Právní rizika vyplývající ze sledování zaměstnanců

Právní rizika vyplývající ze sledování zaměstnanců

Zaměstnavatelé, kteří chtějí zvýšit produktivitu svých zaměstnanců, běžně…

Jsou poskytovatelé DSL Internetu ohroženým druhem?

Jsou poskytovatelé DSL Internetu ohroženým druhem?

Ve Spojených státech již zkrachovalo mnoho firem, které poskytovaly…

Společnost Cincom získala v oboru call center cenu Výrobek roku

Společnost Cincom získala v oboru call center cenu Výrobek roku

Časopis **Call Center** udělil společnosti **Cincom** cenu Výrobek roku za…

Přínos osobních setkání zaměstnanců, kteří spolu již dlouho komunikují na dálku

Přínos osobních setkání zaměstnanců, kteří spolu již dlouho komunikují na dálku

V současné škále virtuálních komunikačních nástrojů se může klasický dialog…

Několik tipů, jak zajistit efektivní "elektronickou výuku"

Několik tipů, jak zajistit efektivní "elektronickou výuku"

Elektronickou výuku (e-learning) je sice možno realizovat jako samostudium,…

Jak může integrace počítačové telefonie napomoci zvýšení produktivity

Jak může integrace počítačové telefonie napomoci zvýšení produktivity

Call centra se v posledních letech stala základním prostředkem kontaktu se…

Call centrum budoucnosti

Call centrum budoucnosti

Call centra, která vznikala od počátku 90. let, podporovala v první řadě…

Elektronické účtování: Efektivní nástroj křížového prodeje

Elektronické účtování: Efektivní nástroj křížového prodeje

Většina maloobchodníků považuje řešení elektronických plateb a prezentací…

Vyhodnocení efektivnosti investičních projektů

Vyhodnocení efektivnosti investičních projektů

Ekonomická efektivnost je v tržním ekonomickém systému základním kritériem…

Výpis 1236412376 z celkem 12516