Životopis - způsob, jak nejlépe prodat své schopnosti

Image Lab s.r.o. Článek si můžete přečíst zdarma díky společnosti Image Lab s.r.o.

Vytisknout

Jednou z nejdůležitějších obchodních transakcí, které musí člověk v životě provést, je co nejlépe „prodat“ své schopnosti zaměstnavateli. Pro tento účel není lepší prodejní nástroj než životopis.

Článek poskytuje rady ohledně psaní životopisu, a to jak po formální, tak po obsahové stránce. Podle autora je nejdůležitější podrobně popsat své schopnosti a uvést, v jakém směru mohou být výhodné pro danou pracovní pozici. V životopisu nesmí být chyby – i při zběžném čtení na ně většinou člověk narazí. Je dobré si nechat životopis někým zkontrolovat.

Dva nejtypičtější styly životopisu jsou chronologický a funkční styl. Chronologický životopis zdůrazňuje spíše pracovní zkušenosti z předchozích zaměstnání a zaměstnavatelé mu dávají přednost.

Je dobré také do životopisu přidat klíčová slova, aby se v něm dalo snadno hledat. V současné době je také dobré vytvářet a posílat životopisy elektronickou cestou.

**Datum vydání:** IX/2001
Zdroj: HotJobs.com - pracovní portál
Zobrazit přehled článků ze zdroje HotJobs.com

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace