Manažer - zprávy z managementu

Jak nepřispívat ke spamové kalamitě

*Spam*. Klíčem k tomu, jak nepřispívat k tomuto problému, je rozesílat e-maily jen těm lidem, kteří vám dali své svolení. Níže je uvedeno několik kroků pro efektivní…

Důvěra zaměstnanců v management

Důvěra zaměstnanců v management

Procento zaměstnanců, kteří důvěřují senior managementu svých podniků a…

Vedení je umění

Vedení je umění

Zaměstnavatelé mají někdy problém propouštět neproduktivní zaměstnance, i…

Pozor na slova

Pozor na slova

Nevybíravá slova mohou mít škodlivý vliv na jednotlivce i organizace. Mohou…

Jak řídit mobilní zaměstnance

Jak řídit mobilní zaměstnance

Řízení mobilních zaměstnanců je pro mnohé firmy problém. Raději se tedy…

4 složky podnikové kultury, bez nichž to nepůjde

4 složky podnikové kultury, bez nichž to nepůjde

Každý podnik by měl usilovat o vytvoření pozitivní podnikové kultury. Avšak…

Jak uklidnit situaci

Jak uklidnit situaci

Měli jste někdy v práci prostě špatný den? Nic nešlo tak, jak by mělo, a…

Odměňování podle výkonu

Odměňování podle výkonu

Celá firma může prosperovat jedině prostřednictvím výkonu jednotlivců.…

On-line taktiky pro off-line maníky

On-line taktiky pro off-line maníky

Řada malých firem se stále domnívá, že nemůže při propagaci svých služeb…

Řízení zákaznické hodnoty

Článek v rámci předplatného Řízení zákaznické hodnoty

Zákazníci většinou začínají vyjednávání zdůrazňováním ceny a vlastností…

Neúctyhodná závislost

Neúctyhodná závislost

Mezi tvrdou prací a workholismem je zásadní rozdíl. Obrazně řečeno, tvrdě…

Je těžké být velký

Je těžké být velký

Průzkumy dokazují viditelné rozdíly v pracovním prostředí a záležitostech…

Řeč těla

Řeč těla

Víte, co si myslí vaši posluchači? Mnoho manažerů na tuto otázku často…

Výpis 98689880 z celkem 12416