Věrnost značce už dnes zdaleka není samozřejmost. Pokud si chcete udržet zákazníky, potřebujete se neustále zlepšovat a měnit. Díky digitalizaci dokážete provádět…
Většina lidí se v práci nechce pouštět do konfliktů. Mylně totiž chápe…
Motto: Nestačí vědět, je také potřeba umět. Tento článek vám poskytne jak…
1. Internetu rozumí i vaše babička, ale zkombinovat vizibilitu brandu na…
V předchozím článku jsme viděli, proč je mikromanagement nevhodný. Nyní…
Žádné fronty, neomezená otevírací doba a dosud nevídaný nákupní komfort.…
2. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030 – INOVACE v zákaznickém přístupu, komunikaci, nabídce služeb Jak se mění zákazníci, jejich chování, potřeby, očekávání?
Chcete-li zvítězit nad strachem a úzkostí, která je dlouhodobou formou…
Startupy obvykle platí zaměstnancům méně než korporace, které jsou už dobře…
Robotická procesní automatizace (RPA) pomáhá firmám efektivněji, přesněji a…
Odpočinete si nejlépe, když jste sami? Pak jste pravděpodobně introvert.…
Stalo se vám, že jste dostali od někoho tabulku v MS Excel s údaji, které…
V předchozím článku jsme viděli, jak se objevila úspěšná společnost Nokia.…