Poskytování zákaznického servisu tak, aby byl bez průtahů a nepohodlí, je klíčem k dosažení dokonalé zákaznické zkušenosti. Firmy by se proto měly snažit to svým…
Jak jsme viděli v předchozím článku, spotřebitelé jsou dnes lépe…
Možná je načase přehodnotit, co na trhu B2B vaše firma nabízí. Koneckonců…
Vyjádřete vděčnost častěji. Dobrá, ale jak se to vlastně dělá? Jak…
Většina lidí dnes objednává online. Ať už se jedná o potraviny,…
Na vedoucí pracovníky jsou neustále kladeny vysoké nároky a jsou…
V minulém článku jsme se věnovali přípravě před vyjednáváním. V dnešním …
Když mladí podnikatelé chtějí založit nový startup, často si jdou o peníze…
Trend sdílení pracovních míst je na vzestupu. Zaměstnancům přináší možnost…
Marie Kondo, japonská guru v oblasti uklízení, má rady, které lze dobře…
Věděli jste, jaká jednoduchá rada, může zachránit mnoho manažerů? Přesněji…
Zamyslete se nad začátkem nového vztahu – jak se v takové fázi chováme?…