Manažer - zprávy z managementu

Zákaznická spokojenost a hodnota firmy: Manažeři musejí vybírat správné investice (2/2)

V předchozím článku jsme viděli, že zákaznická spokojenost je akcionářům ku prospěchu. Nicméně může vést k náhlým problémům s tím, jak se díky ní noví zákazníci…

9 hřebíků do rakve vaší kariéry

Většině lidí nezničí kariéru jeden velký chybný krok, ale malé, postupné…

Milan Vašina v Management TV: Komunikace a důvěra jsou klíčovými faktory v době změn

icon Milan Vašina v Management TV: Komunikace a důvěra jsou klíčovými faktory v době změn

Milan Vašina působí jako generální ředitel ve společnosti T-Mobile CZ &…

Ing. Bc. Radka Loja

Nenechte se převálcovat stresem

Slovo stres pochází z anglického slova stress (zátěž), které je původem z…

Jste duševně silní, nebo si jen hrajete na tvrďáka?

Ničeho se nebojím. Neúspěch neznám. Dokážu všechno, protože jsem nejlepší.…

Zákaznická spokojenost a hodnota firmy: Manažeři musejí vybírat správné investice (1/2)

Zákaznická zkušenost se obvykle pohybuje tím samým směrem jako cena akcií…

Lídr musí být zásadový

Online komunita Fortune 500 Insiders Network sdružuje seniorní manažery…

Miroslav Šole, inspirativní speaker

Starbucks zavřel všechny pobočky

Historie této značky sahá do roku 1971, kdy se tři studenti Univerzity San…

Brian Tracy: 3 druhy učení nezbytné pro úspěch

Dejte si závazek stále se učit a nebojte se ani nových, neočekávaných…

Investice která se vyplatí: Zbavte se digitálních vyrušení (2/2)

V předchozím článku jsme viděli, proč jsou i ta nejmenší vyrušení špatná.…

Proč u špatných zpráv není času nazbyt

Pokud máte sdělit určitou špatnou zprávu, identifikujte a soustřeďte se na…

Uf, šéf má zase narozeniny: Vybíráme dárek

Každý má rád narozeniny, nikoli však v práci. V práci mají narozeniny tak…

Citlivostní analýza v Microsoft Excel – její použití v praxi (2/2)

Citlivostní analýza, jinak také označované What-if (co-když) analýza řeší…

Výpis 31343146 z celkem 12518