10 věcí, které zákazník nechce slyšet Obchodníci často mluví se zákazníky jazykem, který je překvapuje, obtěžuje nebo dokonce rozčiluje. Článek proto upozorňuje na základní chyby v obchodní komunikaci a…
Majitelé malých firem bývají zatížení mnoha úkoly najednou. V moři svých…
Zeptejte se svých zaměstnanců na tyto tři otázky: - Která z vašich priorit…
Opáčko z projektového managementu V létě, kdy naši mysl více zaměstnává představa dovolených, není na škodu…
Řada manažerů se domnívá, že určování strategie je jednoduché. Skutečná…
Řízení týmových projektů nejen pro techniky "Agilní vývoj" je označení metodiky, která byla vyvinuta pro softwarové…
Mikromanagement je jev, s nímž se během své kariéry setká téměř každý, ať…
Jak si rozšířit klientelu v obtížných časech V těžkých ekonomických podmínkách dokáže řada firem přežít, jen málo firem…
Nejste spokojeni se svými on-line reklamními kampaněmi? Nelíbí se vám…
V období finanční krize by měli manažeři věnovat zvýšenou pozornost chování…
Networking je jednou z cest k novým obchodním příležitostem. Často se však…
Budování kontaktů může být velmi silný marketingový nástroj. Jde o to,…
Efektivní vůdcovství vyžaduje sebedůvěru, interpersonální dovednosti,…