Většina vedoucích pracovníků si o sobě myslí, že dobře ovládá komunikaci. Jejich podřízení si tím však již jistí nejsou. Navíc je ovládá strach ze ztráty uznání nebo…
Prezentace čehokoli může být úspěšná jen tehdy, jestliže se řečníkovi…
Vůdcovství je proces, v jehož rámci někdo ovlivňuje ostatní tak, aby…
Většina rozhodování v reálném světě se zužuje na základní výběr mezi…
Způsob chování člověka při jednání s jinými lidmi má zásadní vliv na…
Čeští manažeři se domnívají, že jsou podstatně profesionálnější a…
Mimořádné osobní ambice amerických manažerů konce 90. let jsou dnes již…
Většina lidí chápe změnu spíše jako hrozbu než jako výzvu. Místo něčeho…
Váš působivý životopis vám může zajistit pohovor s konzultantskou firmou,…
Všichni bychom asi byli dobře organizovaní, kdyby nebylo jiných lidí.…
Mnoho velkých podniků vzdělává své zaměstnance, ať již vlastními silami…
Společnost PricewaterhouseCoopers provedla v roce 2001 v České republice…