Můj bývalý šéf je teď mým klientem

Vytisknout

Pan Lieb pracoval jako manažer v jedné společnosti, když byl několika různými lidmi osloven, zda by byl dostupný i pro nezávislou práci. A tak odešel na volnou nohu. Pracovat sám pro sebe ho bavilo, ale vždy chtěl nějakého solidního stálého klienta. Přišel s plánem na outsourcing vlasní práce ke svému bývalému zaměstnavateli, vysvětlil mu, že dostane stejné výsledky peněžně efektivnější cestou, a jeho bývalý zaměstnavatel souhlasil. Teď pan Lieb pracuje pro bývalého zaměstnavatele jednou týdně, je stále dostupný na telefonu a přesto je stále na volné noze.

Počet lidí, kteří se stali samostatně výdělečnými osobami, vzrostl v roce 2003 z 8,9 milionu na 9,3 milionu. Pokud k nim patříte, můžete si vzít příklad z pana Lieba a učinit ze svého bývalého zaměstnavatele svého klienta. Společnosti jsou nyní otevřené všemu, co jim ušetří peníze a zvýší výkonnost. Zde je několik tipů, jak to udělat:
* Nebuďte bývalému šéfovi příliš vděční za příležitost. Zbytečně byste se mu snažili přizpůsobit.
* Zůstaňte ve spojení s bývalými kolegy, mohou být vaši největší fanouškové a pomoci vám.
* Ale nezapomeňte, že jsou to vaši „bývalí“ kolegové.
* Mějte plán na zpestření. Je ve vašem psychickém i finančním zájmu získat i další klienty co nejdříve. Mějte ale na mysli, že váš bývalý zaměstnavatel, a nyní váš klient, nebude pravděpodobně nadšený, když budete pracovat pro jeho největší konkurenci.
-ba-
Zdroj: Startup Journal - portál amerického listu Wall Street Journal pro začínající podnikatele
Zobrazit přehled článků ze zdroje Startup Journal
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace