| Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
V předchozím článku jsme viděli, že zavedení a využívání systému CRM nebývá snadné, a proto se nemusíte ostýchat přiznat si problémy v této oblasti. Nyní se…
Starostlivý přístup, vzájemná úcta a srozumitelná komunikace jsou základem…
Už se vám někdy stalo, že jste povýšili někoho, o kom jste si nebyli jisti,…
Poradit si s mnoha možnostmi a problémy současně je nutností v každém…
Někdy musíme udělat krok zpět a zkontrolovat svůj vlastní výkon, než můžeme…
U zaměstnanců roste nedostatek dovedností potřebných pro úspěšnou realizaci…
Konverzace a rozhovory jsou skutečně koučovacími jen ve chvíli, kdy jsou…
Nenechte si uniknout to, co vám protivníci mohou říct. To je jeden z …
V oblasti prodeje je zcela zřetelný neustálý tlak na lepší výsledky a vyšší…
Vyjednávací stratég Corey Kupfer, advokát a autor knihy Authentic…
Máme tu léto a čas dovolených, kdy se z nás stávají turisté. Chceme…
Vyjednávací stratég Corey Kupfer, advokát a autor knihy Authentic…
Existují čtyři typy intervencí pro změnu strategie firem. Lídři by měli…