Schopnost rozpoznat emoční stav druhých a brát v úvahu jejich pocity při vlastním rozhodování. Tomu se odborně říká sociální uvědomění. Řadě lidí tato schopnost…
Štvou vás podřízení? Zdá se vám, že jsou neschopní a neustále vás…
Když je ředitel firmy skvělým komunikátorem, může to mít výrazný vliv na…
V první části článku nám úspěšný řečník Brian Tracy poradil, jak začít s …
Pokud máte pocit, že těsně před prezentací potřebujete vše ještě jednou…
Proč byste měli začínat den úkoly, které jsou nejtěžší? A proč byste neměli…
Každá práce přináší občasná méně zábavná období. Po určité době se může…
Záleží na tom, co máte na seznamu firemních hodnot? Nebo je to jen…
Když máte udělat několik malých úkolů a neustále je odkládáte, riskujete,…
Většina lidí nemá ráda konflikty. Platí to pro manažery i řadové…
Povýšili vás a poprvé ve své kariéře zastáváte funkci šéfa oddělení. Jste…
Měli bychom se starat o to, jak jednáme s ostatními lidmi. Proč? Protože…
Váš nový šéf by měl být v prvé řadě informován o tom, jaký je váš osobní…