 Vyhněte se pěti chybám při psaní nabídky
   Vyhněte se pěti chybám při psaní nabídky  Obchodní nabídka je jedním z nejefektivnějších způsobů, jak ukázat klientům, co můžete přinést jejich podnikání, a jak prezentovat vaše zkušenosti a schopnosti.…
 
   Vždy, když se pouštíte do nového projektu, musíte počítat stím, že vás to…
 
    Udělejte ze své značky nestárnoucí celebritu
   Udělejte ze své značky nestárnoucí celebritu  Představte si, že byste měli dnes jinou tvář než včera a zítra. Vaši známí…
 
   Vydali jste se ze sebe všechno při přípravě projektu pro jednoho významného…
 
   Průzkum trhu je jedním z nejdůležitějších kroků při vývoji produktu. Jeho…
 
    Bez plánu a bez starostí
   Bez plánu a bez starostí  Asi před 60 lety řekl Dwight D. Eisenhower, že plán je na nic, ale…
 
   Hladká realizace nové strategie je vzácný jev, naopak je prokázáno, že až…
 
    Odpovědnost hledejte nahoře
   Odpovědnost hledejte nahoře  Selhání projektu je vždy nepříjemné. Nikdo z něho nechce být obviňován.…
 
   Potřebujete inovovat, ale nevíte jak? Zdá se, že inovaci nelze řídit, je…
 
    Šálení začínajícího podnikatele
   Šálení začínajícího podnikatele  Většina budoucích podnikatelů sní o řadě výhod, které jim podnikání a…