Na výročních zprávách si dávají firmy stále více záležet

Podle odborníků si české firmy dávají na svých výročních zprávách stále více záležet. Velké firmy do nich investují i několik milionů korun.

Dobré výroční zprávy mají nápad a vtip. Nezaujmou jen analytiky, ale slouží i jako propagační materiály. Firmy tvorbě výročních zpráv věnují větší pozornost než dříve. Velké společnosti běžně spolupracují s renomovanými grafickými studii.

Kvalitní výroční zpráva, která je pojata originálně, a zároveň obsahuje všechny důležité údaje, dokáže zaujmout nynější i budoucí klienty, investory a rovněž obchodní partnery. Nejlepší výroční zprávy pomáhají budovat tvář a image firmy.

Třeba ČEZ do svých výročních zpráv investuje přes deset milionů korun. Každý rok vydá 12 verzí tištěných výročních zpráv – čtyři jsou v češtině a osm v angličtině. Celkový náklad letos tvořil pět tisíc výtisků.

Výroční zprávy firem jsou primárně určeny akcionářům, analytikům a obchodním partnerům. S fotografiemi, kresbami či grafy by se to proto nemělo přehánět.

-hp-

Zdroj: Finanční noviny - ekonomický server ČTK
Zobrazit přehled článků ze zdroje Finanční noviny
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace