Schůzky by měly být efektivní, ne ztrátou času

Jak bude schůzka či setkání efektivní, záleží na osobě, která vše povede. Manažeři a ředitelé stráví na různých schůzkách skoro polovinu pracovního času.

V obchodní branži jsou schůzky na denním pořádku. Pokud je vede zkušený člověk, dokáže v podstatně kratším čase udělat více práce, zvýšit kolektivní práci a obdržet výsledky.

Abyste poznali, jestli je setkání důležité a co by vám mohlo přinést, zeptejte se sami sebe na několik otázek:

- Je setkání opravdu nezbytné? Nemohli byste se domluvit telefonem nebo e-mailem? Pokud chcete probrat jen běžnou informaci, kterou nebude těžké vysvětlit ani pochopit, klidně využijte telefon. Osobní schůzku domluvte v případě, že chcete vyřešit nějaký konflikt nebo propracovat nový plán.

- Co chcete udělat? Jestliže nemáte přesnou osnovu, co vše chcete na schůzce probrat, bude to pro všechny strany promarněný čas.

- Kdo všechno by tam měl být? Schůzky by se měly zúčastnit pouze ti, o kterých víte, že budou mít čím přispět a jejichž účast bude přínosná.

Snažte se vést celou schůzku tak, abyste na jejím konci měli jasné výsledky. Na začátku byste měli v bodech představit věci, kterým se budete chtít věnovat. Vždy reagujte na poznámky ostatních. 

-pk-

Zdroj: Joan Lloyd & Associates - stránky americké koučky Joan Lloydové
Zobrazit přehled článků ze zdroje Joan Lloyd & Associates
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace