Radikální design, radikální výsledky

Vytisknout

Ukazuje se, že spotřebitelé mají stále větší tendenci rozhodovat o svých nákupech na základě svých emocí spojených s produkty. Jde o to, jak produkty vypadají, znějí nebo jaký pocit vyvolává jejich používání. Hostující profesor na Harvard Business School Roberto Verganti v článku popisuje nový svět inovací produktů vznikajících na základě designu.- Inovativní design produktů je riskantní, ale poskytuje konkurenční výhodu firmám, které rozumějí tomu, jak produkty promlouvají k zákazníkům.- Vedle…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace