Stejně tak jako e-komerce již dávno není pouhý jednoduchý proces obchodování prostřednictvím Internetu, ani e-CRM nelze chápat jen jako řízení vztahů se zákazníky v…
Sponzorství je jednou z výborných možností propagace činnosti konkrétních…
Zákazníci dnes mohou nakupovat obrovské množství produktů prostřednictvím…
Firmy se dnes snaží maximálně redukovat zdroje a finanční náklady a pracují…
Z EU bude možné vystoupit Orgány, které mají na starosti vypracování návrhu ústavy EU, se rozhodli do…
Spam nás všechny obtěžuje dnes a denně. Francis Uy, technický specialista z…
Myslete jako zákazníci Manažeři a obchodníci se mnohdy domnívají, že přesně vědí, co si zákazník…
PowerPoint v mnoha z nás vyvolává nepříliš příjemné asociace jednak proto,…
Noční můrou podnikatelů a vedoucích pracovníků je mimo jiné i představa…
Jak to ti prodejci dělají, že tak dobře prodávají? Na tuto otázku se již…
Rozvod je v současné době věc poměrně běžná, ale když se týká těch…
Moderní zákazník očekává, že si bude zvolený výrobek moci zakoupit…
Z mezinárodního výzkumu společnosti Ernst & Young s názvem Fraud…