Úvod do řízení vztahů s partnery (PRM)

Vytisknout

V současné době se společnosti všemožně snaží zajistit si dobré vztahy se zákazníky. K tomu využívají nejmodernějších technologií CRM (Customer Relationship Management). Skutečností však zůstává, že dnes si mohou svou pozici na trhu uchovat či vylepšit i pomocí nástrojů pro řízení vztahů se svými obchodními partnery PRM (Partner Relationship Management). Zamyslíme-li se nad CRM, dojdeme nakonec k závěru, že se nejedná přímo o řízení vztahů se zákazníky, nýbrž o řízení dat o jejich nákupech a…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace