Manažer - zprávy z managementu

Proč nedokážete plně využít svůj potenciál?

Pokud jste uvízli na mrtvém bodě a jste na něm už několik měsíců nebo dokonce let, je na čase kriticky posoudit sama sebe a způsob, jímž vedete svůj život.

Hyperpersonalizovaná zákaznická zkušenost (2/2): Propojená cesta zákazníka

Nyní rozpracujeme koncept, ke kterému jsme se už přiblížili v předchozím…

General Motors: Užitečná lekce krizového managementu

Do společnosti General Motors nastoupila na pozici CEO Mary Barra jako…

Hyperpersonalizovaná zákaznická zkušenost (1/2): Máte správný postoj?

I s neustále se měnícími technologiemi jedna věc zůstává stále stejná – tou…

Měla by vaše společnost přejít na byznys model postavený na předplatném?

Přednosti obchodních modelů založených na předplatném jsou známé: přinášejí…

Jan Hebnar

Článek v rámci předplatného Cross-border e-commerce v Číně – Hlavní výzvy a jak jim čelit

Čína se stala klíčovým trhem pro cross-border e-commerce a stále více firem…

17. diskuzní seminář k sympoziu Mosty 2018, Sekurkon

17. diskuzní seminář k sympoziu Mosty 2018 se zaměřil na téma smysluplnosti oprav

4.-5. října 2018 se v konferenčním centru Lesních Lázní – Legner Hotel…

Spolupráce na obsahovém marketingu: 3 nápady, které fungují

Obsah můžete vytvářet společně. Nabídněte případové studie, napište…

Jsou top manažeři, kteří jsou zběhlí v účetnictví, rizikem pro firmu?

Pokud manažer rozumí účetnictví, umožňuje mu to připravovat spolehlivé…

Víte, jak proniknout na zahraniční trhy?

Exportní vzdělávání je jednou ze služeb agentury CzechTrade. Je určeno pro…

Proč je digitální marketing nezbytností pro malé firmy

Pokud jste startup nebo malý podnik, neměli byste si nechat ujít možnosti,…

Hlas zákazníka (2/2): Je to sbor, ne sólo

V předchozím článku jsme viděli, že ani prodejní, ani servisní týmy vám…

Hlas zákazníka (1/2): Kdo by se o něj měl starat

Programy zaměřené na hlas zákazníka (tzv. Voice of the Customer - VoC)…

Výpis 157169 z celkem 1889