Kam investují malé firmy v oblasti reklamy Internet skrývá v oblasti reklamy pro malé firmy velký potenciál . Řada majitelů drobných firem v USA proto zcela upouští od tradičních způsobů a využívá internetové…
Záležitost se v Evropě těší velkému zájmu, neboť emise leteckého průmyslu…
Tajemství úspěchu efektivního získávání klientů na prodejních výstavách je…
Asistujte zákazníkům v rozhodování a prodáte Jako prodejci bychom měli umět odhalit, jak se zákazník rozhoduje a…
Vstupem do Evropské unie se Česká republika zavázala, že po splnění…
Malí podnikatelé bývají při čerpání fondů EU často znevýhodněni Problémy při čerpání prostředků ze strukturálních fondů EU mimo jiné…
Autor přináší svůj názor na to, jak zákazník vnímá věrnostní programy.Důraz…
Živit se jako komik není vůbec žádná legrace Učitelka Judy Carterová tvrdí, že z 20 % studentů, kteří se dají nadráhu…
Řada britských zaměstnavatelů může být ohrožena novým protikuřáckým…
Má dvě určující charakteristiky: 1. Není imitováno konkurenty 2. Přináší…
Vysoká cena za podplácení zákazníka Americký automobilový průmysl dostal lekciza přehnanou snahu v boji o…
Umíte spočítat náklady problémů svých zákazníků? V komplexních obchodních prostředích vyžaduje financování řada věcí.…
Kolikrát jste již byli na prezentaci, kde jste museli vynaložit velké úsilí…