Kdy a jak oživit produkt

Vytisknout

Kdy a jak by měly firmy ukončit nebo oživit stárnoucí výrobky? To je obtížná, ale důležitá otázka ve světě rychle se měnících požadavků trhu, rostoucí konkurence a ztenčeného vnímání image značky mladšími spotřebiteli.Bez marketingové podpory bude okoukaný výrobek upadat až o něj zcela zanikne zájem. Díky velkým investicím, které se pojí s vyvinutím a marketingem nové značky a produktu, je mezi firmami o revitalizaci stávajících výrobků velký zájem.Jak má ale firma určit, zda se to vyplatí?…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace