V předchozím článku jsme viděli, že zákaznická spokojenost je akcionářům ku prospěchu. Nicméně může vést k náhlým problémům s tím, jak se díky ní noví zákazníci…
Milan Vašina působí jako generální ředitel ve společnosti T-Mobile CZ &…
Zákaznická zkušenost se obvykle pohybuje tím samým směrem jako cena akcií…
Historie této značky sahá do roku 1971, kdy se tři studenti Univerzity San…
Jan Sadil je generálním ředitelem a předsedou představenstva Hypoteční…
V červnu se Praha a Bratislava stanou dějištěm výjimečné události. Tři TOP…
Seznam je fabrika na vydělávání peněz se ziskem přes miliardu korun ročně,…
Na vrcholu prosperity nám často dojde, že jsme dole zanechali štěstí. Proto…
Nokia byla finská firma s globalním dopadem. Její výrobky se prodávaly ve…
Roboti zatím hrají v každodenních životech jen nepatrnou roli. Skutečné…
Pojem burnout je všeobecně známý. Znamená syndrom vyhoření psychický stav…
Profil na sociální síti LinkedIn má v tuto chvíli již více než 400 milionů…
„Je to ztráta času“ a další mýty o networkingu Networking neboli budování sítě kontaktů v lidech často vyvolává strach a…