Každý byznys potřebuje marketing. Nekonzistentní přístup k marketingu úspěch nezajistí, a tak i malé podniky potřebují profesionální řešení, které bude konzistentní,…
E-mailové mýty a legendy E-mail má jako marketingové médium řadu negativních rysů, zároveň bychom…
Poděkování je jednou ze základních slušností. Učíme se jí od dětství a měli…
Čtyři kroky k úspěšné strategii obchodního kontaktování Obchodníci si často kladou otázku, jak často by měli zasílat e-maily svým…
Úspěch je pomíjivý, neúspěch je ale celoživotní lekcí a učitelem. Neúspěch…
Pořádali jste obchodní výstavy, platili PR agentuře, vydávali nejrůznější…
21 tipů pro práci ve 21. století Asociace evropských hospodářských komor Eurochambres vydala dokument, v…
Dne 1. května 2004 vstoupí Česká republika do Evropské unie. Evropská…
Schopnost vytvářet a udržovat strategická partnerství hraje v obchodním…
Většina lidí, kteří mají vystoupit před ostatními trpí trémou. Nejen, že je…
Optické neboli vizuální pomůcky tvoří běžnou součást obchodních prezentací.…
K čemu jsou nám průzkumy trhu? Jednou z nejméně prozkoumaných oblastí je paradoxně práce agentur pro…
Mistrovství v direct marketingu se nerodí náhodně ani přes noc. Velké…