Manažer - zprávy z managementu

On-line taktiky pro off-line maníky

Řada malých firem se stále domnívá, že nemůže při propagaci svých služeb využít Internet jako efektivní marketingový nástroj. Tím ale podstatně omezuje svůj…

Řízení zákaznické hodnoty

Článek v rámci předplatného Řízení zákaznické hodnoty

Zákazníci většinou začínají vyjednávání zdůrazňováním ceny a vlastností…

Aby budování značky navrátilo kačky

Aby budování značky navrátilo kačky

Velké rozpočty na budování značek vedou firmy často k přesunutí zájmu od…

Webový marketing musí být především užitečný

Webový marketing musí být především užitečný

E-marketing spočívá v podstatě nad okázalostí, logice nad emocemi a textu…

Každá rada zdarma

Článek v rámci předplatného Každá rada zdarma

V prostorách Hospodářské komory hlavního města Prahy je od listopadu…

Kdyby nebyly chyby

Kdyby nebyly chyby

V obchodních kruzích se stále vede debata o tom, zda se někdo úspěšným…

PR taktiky

Článek v rámci předplatného PR taktiky

Existuje mnoho nenákladných nebo bezplatných způsobů, jak prodávat a…

Co znamenají hvězdičky u hotelů?

Sdružení podnikatelů v pohostinství a cestovním ruchu HO.RE.KA ČR a Národní…

Když si zákazník myslí svoje

Když si zákazník myslí svoje

Výzkumy ukazují, že jen zanedbatelné procento zákazníků si někdy dovolí na…

Jak zvládnout obchodní jednání

Článek v rámci předplatného Jak zvládnout obchodní jednání

Způsob vedení obchodního jednání určuje, zda se firmě podaří uzavřít obchod…

5 marketingových tipů

Článek v rámci předplatného 5 marketingových tipů

Proč nevyužít jednoduché marketingové tipy, které mohou zvýšit příjmy vaší…

Mediální inspirace olympiádou

Článek v rámci předplatného Mediální inspirace olympiádou

Ještě stále lze slyšet mediální dozvuky letošní olympiády. Můžeme se z této…

Tři psychologické triky pro obchodníky

Ať jste jednotlivec prodávající podnikům nebo podnik prodávající…

Výpis 16521664 z celkem 1898