Manažer - zprávy z managementu

Článek v rámci předplatného Jak se pozná dobrý manažer

Dobří manažeři nespoléhají na svou pozici, sílu a na to, že pro ně někdo pracuje. Vědí, že vedení je hlavně o vztahu mezi lidmi. Pokud chce manažer pouze ze své…

Nechte se koučovat profesionálem

Článek v rámci předplatného Nechte se koučovat profesionálem

Zatímco schopnosti sportovců rozvíjí trenér,…

Každý manažer by měl znát základy své činnosti

Článek v rámci předplatného Každý manažer by měl znát základy své činnosti

Manažery většinou zajímá, co zaměstnanci chtějí. Odpověď je jednoduchá a…

Letní čtení pro manažery IT

Článek v rámci předplatného Letní čtení pro manažery IT

Ať už skončíte na dovolené kdekoliv,článek přinášíseznam dostupných a v…

I prohra s konkurencí může být výhra

I prohra s konkurencí může být výhra

Vydali jste se ze sebe všechno při přípravě projektu pro jednoho významného…

Skvělý manažer se musí sebevzdělávat

Článek v rámci předplatného Skvělý manažer se musí sebevzdělávat

Pro úspěch vmanažerské oblasti je nutné sebevzdělávání a seberozvoj.…

Někteří manažeři neumějí jednat s línými zaměstnanci

Článek v rámci předplatného Někteří manažeři neumějí jednat s línými zaměstnanci

Více než polovina lidí, kteří pracují vprodejních týmech, si myslí, že…

Vraťte se zpět na manažerské výsluní

Článek v rámci předplatného Vraťte se zpět na manažerské výsluní

I úspěšným prodejcům se může stát, že najednou už se úspěchy nedostavují…

V manažerském poradenství sílí fluktuace

V manažerském poradenství sílí fluktuace

Manažerští konzultanti pobírají velké peníze za rady, jak lépe řídit…

Proč říct koučování ano

Článek v rámci předplatného Proč říct koučování ano

Stejně jako v oblasti komunikačních technologií se rychle objevují nové…

Článek v rámci předplatného Sedm rad pro efektivní prezentaci

Mluvený projev na veřejnosti je pro mnoho lidí obávaným zážitkem. Strach z…

Nepodceňujte průzkum trhu, když chcete přijít s novým produktem

Nepodceňujte průzkum trhu, když chcete přijít s novým produktem

Průzkum trhu je jedním z nejdůležitějších kroků při vývoji produktu. Jeho…

Bez plánu a bez starostí

Článek v rámci předplatného Bez plánu a bez starostí

Asi před 60 lety řekl Dwight D. Eisenhower, že plán je na nic, ale…

Výpis 15091521 z celkem 1948