Všichni děláme chyby. Důležité ale je, abychom se z nich dokázali poučit a už je neopakovali. Mnoho zbytečných chyb se opakuje například při řízení času. Americký…
Máte příliš mnoho práce? Možná je to tím, že trávíte svůj čas nad věcmi,…
Zásadním předpokladem úspěšné práce na projektech je odpovědnost všech…
Většina lidí si stěžuje, že má málo času na všechny věci, které musí…
Každodenní život přináší mnoho složitých situací sám o sobě, a proto bychom…
K vyhoření dochází, když někdo dlouhodobě pracuje nad rámec svých fyzických…
Koučování již dnes není jen doménou nejvyšších manažerů, s kouči…
1. Tvrdě pracujte na něčem nepodstatném Věnujte většinu svého pracovního…
Time management je především o rozhodování, co dělat a co nedělat. Na to je…
Není sporu o tom, že cvičení je zdraví prospěšné. Studie časopisu Journal…
Způsoby, jimiž se sami připravujeme o drahocenný čas, si často ani…
Většina manažerů hledá stále nové způsoby, jak ušetřit čas, aby mohli plnit…
Úspěch při řízení projektů do značné míry závisí na schopnosti efektivně…