Trendy projektového řízení pro rok 2013

Vytisknout

Zvyšování tržeb, zlepšování zákaznických služeb nebo optimalizace dodávkového řetězce. To všechno jsou trendy, které můžeme v příštím roce očekávat v oblasti projektového řízení. Píše o tom alespoň server Project Times v článku s názvem Top Project Priorities to Leverage for 2013.

1. Růst tržeb díky spolupráci

Vzhledem k tomu, že většinu populace tvoří stále starší lidé, kteří méně utrácejí, lze očekávat, že se svými projekty budou úspěšné firmy, které vsadí na růst tržeb prostřednictvím zlepšování spolupráce se zákazníky a dodavateli.

2. Zlepšování zákaznických služeb

Lidé si v období ekonomické krize zvykli důkladně zvažovat, do čeho investují. Chtějí mít vše levnější a nejlépe ihned. Proto bude zásadní zaměřit se na kvalitu poskytovaných služeb.

3. Čím rychleji, tím lépe

Obchodní příležitosti dá firmám i jednotlivcům rychlost a schopnost přicházet se změnami za běhu. Zásadní bude , aby vedoucí představitelé firem dokázali rychle získávat hodnotné informace.

4. Zdokonalování firemních systémů

Firmy si již velmi dobře uvědomují, že má smysl snažit se o využití maximálního potenciálu svých systémů za účelem optimalizace své obchodní výkonnosti. Na řadu proto přichází zájem o vyhodnocování efektivity systémů a implementaci nových.

5. Optimalizace dodávkového řetězce

Dodávkový řetězec se v posledních letech ukázal být naprosto zásadní funkcí firmy. Stále častěji podléhá přímému dohledu nejvyššího vedení. Otázka optimalizace dodávkového řetězce zahrnuje spousty možných řešení od zlepšování služeb a cash flow až po vyšší tržby, a právě hledání těchto řešení bude hrát v roce 2013 klíčovou roli.

6. Štíhlá firma

Filozofie štíhlé firmy (Lean) má stále svůj význam. Firmy se proto budou v roce 2013 častěji ptát, zda dostatečně minimalizují plýtvání a dokáží poskytovat zákazníkům hodnoty, které si žádají.

-kk-

Zdroj: Project Smart - britský portál věnovaný projektovému řízení
Zobrazit přehled článků ze zdroje Project Smart
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace