Bývalý raketový vědec a autor knižního bestselleru „Think Like a Rocket Scientist“ Ozan Varol, se domnívá, že ačkoli nemůžeme být všichni raketovými vědci, můžeme se…
Schopnost jasně a přesvědčivě komunikovat s publikem pomocí digitálních…
Dynamické změny na trhu si žádají pružnou reakci firem a jejích lidí. Kdo…
Globální pandemie COVID-19 urychlila ve společnostech potřebu po agilitě,…
O tom, co byste měli dělat v průběhu prezentace, abyste publikum zaujali,…
Zatímco narůstá potřeba komunikace na dálku, řada týmů i jednotlivců vnímá…
Když se vypořádáte s krizí, musíte být kreativní a musíte se umět rychle…
Podnikání nebo strategické plánování je zásadní pro organizace a projekty,…
Pokud hledáte dávku motivace a mentoringu, řešení pro vás může být zapojení…
Protože se svět právě připravuje na nejistou budoucnost s koronavirem, je…
Účinnost, kvalita a stabilita jsou základními hodnotami každého dobře…
Tázali jsme se managing partnera společnosti BD Advisory, Martina…
Pandemie COVID-19 nutí mnoho z nás přesunout se do online prostředí, kde…